lauantai 12. lokakuuta 2013

Kirjahamsterin (hetkellinen) helpotus

Varoitus heti alkuun: tällä postauksella ei ole muuta merkitystä kuin se, että haluan fiilistellä uutta kirjahyllyäni. Jos et ole kiinnostunut kirjahyllyistä tai satut jopa vihaamaan niitä (Onko sellaisia ihmisiä oikeasti, ja jos on niin miksi?), suosittelen siirtymistä seuraavaan aiheeseen. ;)


Joku ehkä saattaa tietääkin, että tykkään kirjoista. Vois sanoa, että me tullaan hyvin juttuun, kirjat ja minä. ;) Tykkään myös omistaa kirjoja. Kirjastot on toki kivoja ja käteviä ja kaikkea, mutta oma kirja on kuitenkin oma kirja. Jokunen opus meidän talouteen onkin aikojen saatossa ajautunut, ja nyt tultiin siihen pisteeseen että edellinen hylly kävi auttamattoman pieneksi.


 Olin ehdottomasti päättänyt, että seuraava hylly tulee olemaan valkoinen ja lokerollinen, ja sellainen meille sitten muuttikin. Juu, on se Ikeasta. Mutta ei se sen vika ole. :). Vähänkö se on kiva, mä ainakin tykkään oikein tosi kovasti. Valkoinen värikin miellyttää silmää pitkästä aikaa ja näyttää ihan raikkaalta entisen ruskean sijaan. Ahtausongelmakin helpotti, ainakin hetkeksi.


Laitetaanpa loppuun vielä bonuskuva olohuoneesta keittiöön päin. Oon kovasti etsiskellyt uutta ruokailuryhmääkin (ja televisiotasoa), mutta ei ole sopivaa vielä tullut vastaan. Itsekään en oikein tiedä millaisen pöydän haluaisin, jotain valkoista (sanoinhan, että se miellyttää silmää :D) ja ehkäpä jotain hieman 50-lukulaista. Tuoleiksi haluan pinnatuoleja, se on selvää sentään.  

Kiva kirjahylly mulla nyt ainakin on, mainitsinko jo?



Toim. huom.: Nämä kuvat ovat siis edellisestä asunnosta, nykyinen ei vielä ole julkaisukelpoinen.

2 kommenttia:

  1. Ihana kirjahylly ;__; osaat laittaa niin sievästi! Ponejakin! Ja onko tuolla päällä joku setä? x3
    Mä haluaisin meille kirjahyllyn, tai uuden sohvan, tai ainaki päästä noita vanhoista eroon tai tai tai.. mikä jokasyksyinen sisustusvimma?
    ..ja huippua kun päivittelet taas! (voi sentään, voi hyvänen aika sentään, voi voi hyvä päivä sentään)

    VastaaPoista
  2. Hmh, kiitos! ^^ Juu, on siellä setä (muistaakseni Marcus nimeltään) mun perintökissojen seurassa, ja tuolla yhdessä lokerossa on lisää setiä. Kilttinä laitoin nekin esille. ;) Ja ponit on just hyvä kontrasti mun mielestä! Mä nyt kovasti yritän päivitellä taas, voi hyvänen aika sentään tosiaan. xD

    VastaaPoista